120512 dansare snickare storasyster

Blandat rolig dag. Vi började faktiskt efter lite klassisk lördagsmorgon med städning. Jag gick loss med bordputs och dammsugning. Otroligt roligt. Iväg till dans. Vi avslutade idag och jag hade så kul. Sprang runt i jeans och Messitröjan, ville ha det, med de andra tjejerna i sina danskläder och jag hade befälet, som vanligt... Fröken tycker vi ska satsa på nästa nivå i höst. Träffade stora Micke på McDonalds och jag berättade om dans och lillebror Rasmus. Vi träffade honom efter att jag hjälpt pappa snickra ihop lite möbler hos farfar. Jag bankade bra och slog mig t o m lite på tummen som sig bör... I järla tog jag hand om 'lillebror' som bara jag kan och jag tycker det är kul. Men han är tung att dra upp i knät... Hemma sjöng vi varandra till sömns och njöt av en lyckad dag igen. E


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0