120518 omg 2... 'stora' esther

Ja det blev kanske tok med datumet igår... Nå. Idag har jag allt varit stor. Var barnvakt åt farfar, eller om det var tvärtom. Och sen tog jag hand om Rasmus. Lite med hjälp av Kristina men det behövdes knappt. Jag har full koll inför imorgon när pappa och jag ska ha hand om killen. Jag visade farfar allt man kunde göra i parken och han hängde med varje steg, nästan... Men han var duktig. Sen kom tia och ras och så höll vi på med allt allihop. Möttes på forum på en after lek och samlade oss inför middag. Jag hängde i och vi genrepade inför morgondagen. Koll! Hemma hann inte pappa slå upp nalle puh förrän jag somnade... E


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0