120519 barnvaktarn

Jodå man har och stå i. Igår vaktade jag och farfar varandra på ett lyckat sätt och idag var det en stor dag med Rasmus. Lite spänt också, mycket ansvar kände jag, och jag blev ju allt tröttare jag också. Vi fick fint stöd av farmor, vi liksom växlades om. Sen måste jag säga att det var lite spänt att komma till ro även om jag var trött. Men sagan och sången fick mig i fas och jag vände mig sen om, tog pappas arm runt min famn och somnade in vid min Rasmus. Oj så spännande! Annars höll vi på lite lugnt hemma i förmiddags, sov ut, pysslade, gick till parken, hängde med gänget på gården, ja bara njöt. Och förlåt mig men jag såg hur pappa bara njöt av mig... E


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0