120523 mysig och busig

Det tog den normala halvtimmen att komma från dagis, svårt att lämna mitt i leken, och vi tokade oss vid gungan. Hemma blev jag väldigt mysig och gosig, kommenderade pappa till soffan där vi satt en stund (som om inte pappa satt sig där ändå...), och vi åt och bara var. Sen flög fanken i mig och jag kom ut utan byxor från toa, sen kom jag ut i pyjamasen, sen kom jag på att jag ville bada i baljan, och sen bar det sig inte bättre än att jag startade ett vattenkrig med pappa med pistoler och hoppsasteg i baljan, med följd att badrummet rensades på allt onödigt material, det var en fröjd. Det tog dock musten ur mig och jag grätstönade på nåt konstigt sätt av trötthet, men så skön jag kände mig. Vi somnade som vanligt till videung... E

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0