120525 kusin vitamin

Jo det är vi väl båda. Vi bjöds till järla ikväll för fredagsmiddag och rasmus är fylld av mer energi än nånsin, och min är det ju aldrig fel på... Han går med sin vagn som om det inte fanns en morgondag och när jag blåser bubblor så är det rentav gröna lund. Farmor och farfar var där också och det var mysigt att busa med om lite. Det verkar vara en fröjd att möta mig på dagis, jag ler med hela kroppen och springer emot och möter. Cyklade hem som om det inte var nåt att tala om. Och hållplatsleken när vi ska åka hem är hysteriskt rolig, och så extremt enkel att den inte borde dra på smilbanden, men jag kluckar... Pappa och jag somnade så gott... E


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0