121106 farfarsvakt

Ja vi hjälptes åt idag också farfar och jag i två timmar. Pappa var sen och vi fixade mat, diskade ihop, fixade hemma lite, kolla lite tv, han lärde mig sjunga och vissla i Kan du vissla Johanna javisst kan jag det, pyuiiiiii iiiiiii… Den sjöng jag oavbrutet när vi skulle borsta tänderna pappa och jag. Jag trollade för farfar med mina kort i rummet, ja jag var på ett strålande humör och vi hade kul. Jag fick för mig att jag kunde säga r, och det var väl en sanning med modifikation då jag samlade spott i halsen och r-ade fram något som lät skånskt… Pratade oavbrutet in i försömnen och sa till pappa att han kunde gå ut och fixa vuxensaker. E

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0