121109 plus med linus

Ja det lyfte kvällen ännu mer, när Linus dök upp på tv och vi grabbade tag i pappas gamla söndertuggade linus som ligger i sovrummet av någon sentimental anledning. Jag bytte om till nattlinne INNAN middag, till fredagsmyset. Mina mysbyxor från dagis räckte inte, här skulle fredagsmysas med lite chips, cola och godis, i lagom portion. Åt rätt bra och med den där aiolituben lirkar jag ju ner det mesta. En mycket lång gymnastik- och katt och råttalek inleddes och jag gjorde volter som en chimpans. Ibland hängde inte pappa med i svängarna med vad jag ville men vi hittade rätt ändå förstås. Vi sjöng och pratade och sjöng och pratade igen innan vi kom fram till att pappa nog skulle gå ut och fixa lite och så skulle jag somna själv. Det tog ungefär 27 sekunder… Hej. E


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0