121116 prinsessan med stjärten

Ja jag är liksom en prinsessa förstås men med skinn på näsan. Inga primadonnefasoner, som oftast iallafall, ibland när jag är trött eller för uppe i gasen, men jag fattar ju ändå då. Som när vi efter fredagsmyset hamnade i en lång akrobatkarusell utan dess like och jag hamnade rent bokstavligt ibland med stjärten uppe på pappas huvud, gled ner på hans rygg och han fastnade i nattlinnet. Jag skrattade om och om igen så luften höll på att ta slut. Jag också, men att vilja sluta är en annan sak... Gav mig inte ens i prinsessängen, och gav order om nattning. Vi justerade lite och kom på att jag nog somnade bäst idag själv. Pappa hann knappt ut ur dörren... Här en bild fröknarna tog häromdagen i ishallen. E


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0