121123 från ulk till hulk

På ett par timmar! Morgonen började med en signal om kräksjuka vid 06. Men vid 0630 och fram till jag gick (eller lades…) till sängs så var jag inte i närheten längre. Pappa kom över till dili på morgonen för ett kort tremannamys och vi gick tillbaka landå för en myspyspysseldag innan vi faktiskt kom på att det inte fanns nån anledning till att inte åka till julbordseftermiddagen på kaknästornet (jag är nervös sa jag skrattande i bilen…)  med ras, kristina, anders, farmor och farfar, som hör mycket bättre vad jag säger nu med sina fina små apparater! Vi åt lite smått o gott, och sprang många rundor med rasmus, hans grej är inte att sitta och äta… Efter två timmars trevligheter så slocknade jag i farmors bil och en klassisk ”bära in barnet i sängen med ytterkläderna på och klä av barnet i sängen med skor och allt utan att väcka barnet…”, avslutade dagen… Nu sover jag i den mjuka fina julklänningen från moster ina. Rasmus hade också rött som ni ser, the lumberjack-style, och pappa hade Charltons FC´s röda hemmatröja, så vi välkomnade denna tid med högsta betyg, jag mest förstås… Tack för idag hälsar er lilla prinsess-hulk, E


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0