121004 världens starkaste och snällaste björn och flicka

En riktig matchning ikväll där vi läste om bamse och jag låg i sängen, lika stark i min lilla person som det är möjligt att vara, och lika snäll på samma sätt. Kunde inte somna om i ottan idag heller så dagen blev lång, jag somnade, ska vi säga däckade, när bamse stoppade kanonkulor med händerna. Innan hade jag varit en sväng hos Svea, hon frågade först mig och sen pappa på dagis om jag kunde följa med och det är klart, det är en kul prick Svea, och det är lite spännande att vara gäst, och artig och snäll som man är så tackar man ju ja när man blir inbjuden. Men vi gjorde ingen lång kväll, bara precis lagom. Vi var så mysiga, nästan lite extra idag, kanske kanelbullens dags ”fel”… Det blev nattlinnet direkt, myste i soffan som aldrig förr och som sagt, där låg jag sen som en liten brummelisa. E

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0