121007 Vilt i Väsby nätt i Nacka

Jag körde musten ur mormor och morfar, ja dom var inte så lugna själva heller, vi fyller ett sånt dygn med allt från gräsklippning, kattvakteri, till att skörda trädgård och baka. Bl a! Vi hinner även med att vila och snacka om livet. Det gjorde vi när pappa kom och jag låg ner och fikade, inte konstigt att jag somnade i bilen hem. Där väntade min underbara simhall och farfar gjorde oss sällskap. Jag visade mina tricks och han tipsade. Sen blev det hundan i mig en klassisk simhallsburgare med pommes. Vi hade heller inte sett Rasmus på länge så vi hälsade på och skojade en stund med min allt större kusin som det går att leka med allt roligare. Och han skrattar och jag med. Efter att ha styrt upp till garaget nästan själv gick det kvickt till soffan för en tidig kväll. Det behövde vi. E


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0