121017 kreera me svea

Ville att svea skulle haka på idag, och svea ville haka på. Vi puttrade hem på bågen och fnissade, vi åkte saktare än människor gick… Hemma lekte vi på gården lite, det finns en ny tjej där som heter beata, och naemi kom också förbi hastigt. Men så blev vi nödiga… Hemma gick vi igång med allt möjligt och ofta leker vi med två olika saker, men bowling och studsmatta gjorde vi samtidigt, och spelade tärning under paraply, totalt normalt. Vi åt också båda på min stol, så som jag gärna äter med mina vänner här. ”Det finns mer plats för dig här” sa jag till svea och gled lite till åt sidan så hon fick plats ordentligt. Sen lite blandat stoj, inget längre med något, vi var båda trötta. Det var en härlig dusch samt äppel- och vällingstund i soffan, där jag ställer allt mer frågor om saker och ting, t ex nyheterna för barn på bolibompa, det händer ju saker i världen hela tiden som man kan lära om. Jag somnade själv ikväll, jag kom inte till ro så bra, men efter jag ropat in pappa och sagt att hundar får valpar och hästar får föl så somnade jag… E


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0