121022 sov du lilla videung

Sjung du den och sen kan du gå ut och fixa. Så sa jag till pappa ikväll när ni vet man är så trött att det slår över och man bubblar som en såpbubbelmaskin av frågor. Jag har nog aldrig undrat mer över en sida i en bok än ikväll. Sen la vi oss i mörkret och snacka istället. Jag ville att pappa skulle berätta om när han var bebis. Då bodde jag i London sa han, jag vet sa jag. Sen sa han nåt om en damm på gården, och jag ställde tio frågor om just en damm, låtsassjö, var den låg, hur stor den var osv osv. Jag tror pappa låg och log faktiskt. Sen sa jag det där ovan, jag kom väl på mig själv, och somnade halvägs in i första versen… När vi kom hem från dagis mötte naemi och moa upp och jag visade dom mitt rum lite snabbt. Känns spännande att leka med dom lite större tjejerna också. Och jag är både stolt och ödmjuk. Jag sa till pappa att jag måste duscha håret för imorgon är det fotografering, och jag ville fixa det helt själv, vilket jag gjorde. Jag visade precis hur jag tvättade mig, både i och utanför duschen. Jo det var så sant, jag sa att jag var kär i isak, gröna lund, tivoli och cirkus… E

Kommentarer
Postat av: Anonym

Hur fick vi den bästa dottern??

2012-10-22 @ 21:14:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0