121028 sköna söndag (fina lördag nedan, missade den...)

Mamma och jag startade dagen med att titta på gamla filmer när jag var bebis. Det var väldigt lustigt att se, mamma och jag skrattade och förundrades, och när pappa kom över var vi tre om det. Vi gick och fikade medan pappa bytte till vinterhjul, jag har koll på det där nu. Det blev dock lunch på forum istället. Sen hopp iväg till badhuset där farfar plaskade redan. Efter två timmar frös pappa, jag var på långa vägar inte klar, men förstod kanske att det var dags. Jag visade hur jag kunde hoppa på det djupa i barnpoolen (man kan stå och jag har puffar, men ändå), jag skvätte på farfar, bar runt på pappa, man kan faktiskt det, osv. Vi följde med till rasmus och var barnvakt med farfar och farmor, och hade lite skoj ihop ett tag, låtsaslillebror och hans låtsasstorasyster. Ville absolut åka buss hem, för då kan man leka kurragömma vid busshållsplatsen sådär som jag skrattar så mycket åt. I höjd med statiolmacken undrade jag om jag kunde sova i bussen lite… Så det gick kvickt hemma. Å va skönt. E


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0