120904 lilla esther är stor

En sån kämpe också jag är. Vet knappt om jag orkade ett kompisbesök idag men när Denise drygt 5 stod och hoppade på dagis så kunde jag inte annat än att säga ja… Men hon är kul och vi hade kul, även om vi gjorde lite olika saker nästan hela tiden. Fick förklara för henne att man inte kunde bära på katterna hursomhelst och lite rutiner vi har hemma för att huset ska stå kvar… Och vi pysslade så sött vid soffbordet, hon är en hejare på pussel och jag tittade på gamla teckningar och log. Vi gungade och i tröttheten så missade både jag och hon lite vid olika tillfällen så vi fick oss en törn. Men allt gick bra och vi satt och höll om varandra alla tre innan hon gick hem, och sen låg jag lika tungt i sängen som stocken på nalle puhs tänkeplats. Trött men bra dag förstås, jag är ju jag. E


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0