120910 i mitt och årets nästa skifte

Jag skriver nytt kapitel och året sitt och vi håller samma takt. Ett år äldre på dagis, en sommar starkare, simmar nästan själv, tänker och tycker, har bara en napp kvar, den andra tog nog en ekorre som smet in hos mamma, och tack ekorre, för snart måste jag få kläm på r bland annat och inte låta tänderna glesa iväg mer, men har jag varit två veckor utan napp på viggsö så vet jag att jag fixar det, fixa igår hos mamma och mig ju, och bolle lämnar aldrig min sida. Jag har fler exempel men ni vet själva, samtidigt som jag är den lilla blomman på drygt 4,5 som bara är lilla jag på det lilla sätt en liten jag ska vara. Och så mötte vi den ljumma kvällen perfekt i sin ljumma takt lite grann med att få några sköna ögonblick på fotbollsplan och jag gav så många direktiv att pappa gjorde fel hela tiden... På toa sa jag att jag var jättetrött och det var väl därför jag grät när jag sa jag ville titta vidare på fred flintstone... Puh gungade oss tillbaka i rätt takt. E


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0