120913 frisk luft

Jag älskar det. Jag kommer inte ifrån det. Det kan blåsa, regna, storma, snöa, jag måste ut, och jag kan aldrig gå in. Idag var vi för övrigt på utflykt i trollbäcken tyresö hos tuva vars mamma hade fixat en trollstig för oss att gå på! Vi hittade en massa tok där. Hursom, mamma och jag gick ut på vår gård efter maten och lekte, den är inte så dum den heller allt! Träffade en pojke som berättade om sina kompisar. Pappa mötte upp och jag skulle visa lite hur det går till ute på dili. Sen tog vi cykeln och drog till landå, pappa sprang med och jag undrade om han hann med… På gården var alla tjejerna, men tror ni inte att alla skulle gå in precis som vi kom. Jag blev lite ledsen men så bestämde vi att jag och pappa stannade en stund och kastade boll. Jag fångade och vi skrattade. Sen ritade jag en hage, hoppade lite, och sen var dags, men det ville jag inte, även om jag bevisligen var trött, vaknade 0600. Hursom, jag repade mod, men slapp duscha håret ikväll. Vi tittade på tom och jerry och jag hoppade till emellanåt, det var inte nådigt så musen går åt katten, men pappa sa att det bara var på låtsas och det förstår jag nog. Passande nog om frisk luft så somnade jag till puh när det regnade som mest och nasse skickade flaskpost om hjälp. E

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0