120919 stora e o stora ja

Hon hängde med hem idag. Först stannade vi till med gänget på gården och det är så kul nu också med mina gamla dagiskompisar Isak och Emma som flyttat dit nyligen. Men vi kallna till och blev nödiga... Inne så busa vi med pappa och plockade in halva mitt rum till mitten av lägenheten... Det städade pappa så snällt upp när jag snyftade ett par gånger i soffan över att nappen var hos mamma, men sen kom vi på att vi fixar det här idag också, och det gjorde vi, nalle puh och lite videung överkommer alla hinder. Jag kommer till ro så sött lite snusande i andningen. Efter maten dock tränade vi fristående truppgymnastik i pappas säng med honom som skumgummibassäng typ... Vad är det med hoppande egentligen?... Stora es pappa kom och som sagt, lite kvällsmys och nattrutin fixade även denna dag. E


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0