130414 en trepoängare till dag

Vi kom överens om en rejäl tvättning på fm. Bara därför förstärkte vi det med att tvättmaskinen fick gå samtidigt. Och som jag njöt, badbalja, dusch, leksaker, som om jag var på spa. Och golvet i badrummet blev också rent… Innan lunch, innan kalas, så gick vi på liten upptäcksfärd, det skulle finnas en liten basketplan och vi hittade den. Och vi gav oss tusan på att sätta ett kast för jag hade kraften, och jag klarade det till slut och vi hoppade som galningar. Efter lunch drog vi till Ellas kalas, en f d tjej på gården, på ett mikro-Andys i Orminge, där jag trivdes med några som rent konkret kommer bli mina klasskamrater augusti 2014, och som jag spelar lite basket med. Känns bra. Hos mamma firades våren in och vi kanske sitter i solen på uteplatsen i detta nu och äter middag. Om inte så är det inte långt borta. E


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0