130425 barnvakt åt lillebror kusin

Ikväll somnade jag vid Rasmus fotända med pappas fot i min famn medan han bökade och bökade och bökade. Och bökade. Sa jag att han bökade? Men var väl lite spänd. Som jag. Men på ett spännande sätt. Vi mötte farfar i Järla efter dagis och hade kul ihop ett tag och pikade med ett bad där vi till slut stod alla tre i duschen(med farfar en bit bort för att inte bli blöt). Jag duschade Rasmus och han duschade mig och pappa. Så kul. Sen kom allt i rask takt. Förutom bökandet då... Kommer frukosten bli kladdig? Kommer vi hamna på rätt dagis? Och kommer jag vakna med Rasmus fot i famnen? Fortsättning följer, av Lödder... E


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0