130426 stor och liten

Vaknade inatt och stapplade in till pappa, men jag var med i matchen, visste var vi var. Somnade gott igen. Sen hade pappa och jag en egen stund i väntan på trötter Rasmus, men vi strök honom över huvet när han började röra på sig och så fick vi oss en morgon, och gick till dagis. Jag kände mig vuxen. Sen var jag lilla e igen på mitt dagis och när pappa hämtade, jag hade precis grävt ner en liten en från småbarn... Vi blev bjudna på middag hos stora e men jag ville hem till landå för fredagsmys innan vi gjorde nåt annat, men sen gick vi över och hade kul en stund, dansade till mello osv. Det blev lite sent men det var det värt och imorgon ska vi sova ut. Tut. E


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0