130428 en stjärna på alla sätt

Sov länge idag och som det behövdes. Så jag var i fin form för dagen. Mötte upp i finntorp med ras och kristina för lek och en fika hos farfar. Mysigt. Hos mamma fixade vi smink och kläder inför dansuppvisning på dieselverkstan. Var laddad. Morfar och mormor dök upp och peppade på dili. Jag och pap drog till genrep, pappa hade förklarat hur det går till med show och jag var trygg när repet drog igång och föräldrarna fick gå. När hela gänget kom, mam pap mormor morfar och farfar så behövde jag gå på toa, problemet löstes och jag var redo för show. Och det var härligt. Dansade till thriller precis som Michael nog tänkt sig. Stod och kollade efter allihop efteråt och sen var det så skönt att ses. Vi sa hej under glada former och mamma och jag rundade av 'backstage' på dili :-) E


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0