131209 Anna som i Esther

Hade namnsdag idag ju. Esther Anna. Mamma och jag gratulerade varandra, och när pappa och jag kom hem till gården, när jag ville leka ute med tjejerna, fick jag en present som jag öppnade där. En ny stjärtlapp som såg ut som en valross och var röd! Blev glad men kom efter en liten stund och ville lämna den, Naemis surfpulka var lite intressantare ikväll. Pappa sa att tomten nog kan fixa en lösning där, snacket är liksom igång på en underavdelning till tomten nära Jarlaberg... (men det vet jag inget om hihi...) Hemma blev det wok! Nudlar är ju lite mjukt, men gott och jag åt bra. Sen tränade jag på att stå på händer, såg nåt på tv. In i duschen och ladda för kalendern, sen blev jag som en påse och inburen till sängen där jag avbröt pappa i berättandet, han fick avsluta videung istället och vi somnade gott. E

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0