131216 gran och pizza

Det stod på programmet. Efter missad pizza i både torsdags och fredags så satte vi den idag. Men först puttrade vi ner till maxi och bad om den minsta och sötaste. Inte jag, gran alltså... Sen puttrade vi till tempo och jarlahof och fick med grejer hem, vi såg ut som ett sånt vespaekipage man kan se bilder på från Asien. Vi skrattade och tanterna ojade. De gick snabbare än vi puttrade. Nå. In med bagage och så satte vi igång. En härlig kväll med paprika pizza pyssel praktgran pappa hedenhös och så var det dags för mig min tös. Vi startade en bullerbybok där de skulle fira jul! Det blir kul, och jag som får två dagar! En svensk och en engelsk! Bästa av två världar, en gammal fin sanning. E





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0