131219 slutspurt

Leken med stora e igår på dili tog ut sin rätt idag. Var riktigt trött imorse och somnade nästan innan sista soffmyset ikväll. Och idag var det drama nära dagis, tog också på krafterna. Det brann på en balkong nära dagis och jag blev rädd och ledsen för det verkade bara vara jag av barnen som förstod att elden kunde sprida sig till dagis, men brandkåren fixade det tack och lov. Sen stack vi ner till Ica, tydligen har Åmål varit i görningen inför jul... Hemma hoppade jag i pyjamas som jag alltid gör och det blev mys. Jag hade fått två julkort! Från dans-Emelie och gamla grannen Ella! Jag ska skriva och tacka! Heja Nacka! När pappa började mumla om sin löprunda mitt i gonattsnacket om min dag sa jag till honom att det är bäst att du tar sista versen nu... Tur att jag finns. E



Kommentarer
Postat av: Ann Almström

Kära lilla Esther, vilken grej att vara med om. En eldsvåda. Men tänk att vi har såna fina brandmän som kommer o fixar till allt. Hoppas du har hämtat dig. Vi ses på söndag, då får du berätta mer.

Kram från farmor.

2013-12-20 @ 21:26:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0