130216 stora e och lilla r

Lekte lite kull med mam o pap på dili innan vi drog till dansen. Denna dans, jag blir så glad, som av så mycket annat, sån jag är va, lilla jag. Pappa frågade om vi skulle äta burgare på mcdonalds nära hemma eller i sickla, jag sa sickla eftersom det var närmare. Frågor på det… Där träffade vi stora micke och filip bland alla människor, det var kul, och jag som ska få låna längdskidor av dom! Sen lekte jag ett par timmar med stora ester faktiskt, hon ringde och var leksugen. Till slut hamnade vi i Järla, och på vägen dit for farmor förbi i bilen, och jag vinkade och tittade, det var så lustigt. Så jag, ras, farmor, tia och pappa hade en skön kväll med bus och mys. Skjuts hem med farmor och så gottade vi oss i soffan och fick se svea på tv lite kort om hennes tid på sjukhuset med hjärtat när hon var bebis och jag förstod att hon haft det jobbigt. Kul att hon är så stark nu, och min kompis. Sen gjorde jag mig ett med lakanen under några minuter medan pappa försökte läsa bamse… Så vi sjöng och pappa berättade lite och så snusade jag i kudden. E


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0