130224 gott och blandat

Jag och mamma dansade och studerade mello på förmiddagen, ömsom vin ömsom vatten… Pappa kom till lunch och vi två gick ut och tog lite luft med enkel snölek bara, hasa på rumpan typ och röja med isen på uteplatsen. Efter toa ville jag riktigt mysa och satte på mig nattlinnet… Lite mys och varm choklad i soffan gjorde susen och så gick pysslet igång, mycket trivsamt en lång stund. På väg till minibasketen kollade vi in pjäxorna som vi hittade igår i den begagnade sportaffären, á 75 kr! Får plats med raggsockor och en extra sula, blir varmt och bra att hasa runt på. Basketgympan är så rolig, den också, och jag ville inte lämna hallen idag heller… Men vi kom iväg, hem till farfar som fixade kvällsmat och en god kaka till kaffet, typ. Och så hem till slut, och som jag kom till ro. Gott. E


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0