130704 nya vänner

Idag tog mamma och jag det lite lugnt hemmavid efter ett par bra utflykter. Och se på tusan, hittade en ny vän på dili, Filippa. Morfar och mormor som kom på besök fick också träffa henne. Att vi sen råkade leka med att sminka och parfymera oss hos henne så hela gården på landå doftade var en annan historia... Men roligt. Pappa och jag tog ett par vändor på gården sen hakade jag på Naemi en sväng ihop med Jonathan och nån mer, vi är liksom gänget. Väl inne duschade vi av färger och dofter. Jag var lite för trött som vanligt men var en kämpe och fixade det ändå. Efter en mysig nattning så kom jag till ro. Boken om kroppen vi läste handlade idag om vad som händer i magen med dryck och mat, och det är ju trots allt lite fnissigt fortfarande... E


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0