130707 ta mig till havet

På min nya cykelbarnsadel! Det var närapå exakt mina order till pappa idag när vi kom hem från Väsby. Vi hamnade där för pappa fick en möjlighet att spela golf just i Väsby och mormor och morfar var på. Där höll vi på som vanligt. Jag for rundor och tog täten på det mesta. Somnade i bilen på väg hem och vaknade på biltema i Gustavsberg. Har jag sovit genom tunneln sa jag och skrattade yrvaket. Vi köpte äntligen en ny cykelsits. Jag har längtat. Även om jag kan cykla fint och långt så är det kul att sitta därbak och i sommar funkar det fortfarande. Hemma blev det sen ett gårdsvarv med tjejerna medan pappa skruvade. Vi gjorde rödavinbärssylt igen som förra året bl a och vid ett tillfälle var jag pappa Berit på taket Naemi och miliam med mamma tuva Moa med mamma och pappa samlade på uteplatsen för en skål i bubbel och cola. Det blev ett snabbt men roligt kvällsdopp i Saltsjön vid nyckelviken. Vi såg roliga ut som cyklade ner och hem i morgonrockarna men coola som inga andra. Som jag somnade till slut. E


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0