130708 luft under vingarna

Startade andra sommarlovsveckan med högsta fart. Vi velade lite i soffan om dagen på morgonen, med all rätt, jag har ju ledigt, men Grönans kraft blev för stark. Vi bågade dit via småvägar och stan på en härlig stadstur, och så gav vi oss på karusellerna med lejonhjärtan, iallafall jag som t ex i numera lilla slänggungan ut mot vattnet fick lugna pappa som var lite rädd på riktigt... Vi värmde upp på lilla grönan men kom på att vi ju kunde åka mer nu när jag är över 110 cm! Så det blev vilda musen, två gånger, även kvasten! Glädjeskrik! Bläckfisken också förstås, en baggis. Vi skrattade framför speglarna i skrattkammaren och hade oss, kul! Hemma blev vi bjudna på grill på granngårn hos Ella som bott här innan och jag lekte lätt och ledigt med det gänget också. Ville till slut att pappa skulle jaga mig med vattensprutan i trädgården innan dusch. Ok men sen var det dags och jag la mig och låtsassov på badrumsgolvet som vanligt när klockan blivit sen. Somnade som bara jag kan en bit efter nio. E


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0