130301 världens finaste trut

Vi möttes upp alla tre på dili i morse, lite komplettering till Idreväskan som skulle lämnas på dagis idag. Den ena tanden i underkäken var jättelös och jag blev lite rädd och ledsen för att det skulle göra ont av nån anledning men mamma och pappa tröstade och när vi skulle gå till dagis så sa jag att – nu är jag inte ledsen längre. Och sen fick Britt fatt på den här tanden också och så var den ute… Jag log stort när pappa kom och så skrattade vi åt att den andra lilla undertanden satt så löst att den satt snett! Den kanske åker innan Idre… Vilken glugg det blir! Vi köpte mys på tempo och hade oss en fin kväll, men jag utmanade pappa i memory och sopade banan igen. Hoppas tandfen svänger förbi inatt igen. E


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0