130502 comeback

Och vilken sådan. Tillbaka på dagis med alla vänner, det var så omtumlande att jag slumrade till på vilan, Denise fick väcka mig sa jag. Kanske därför det tog nära två timmar att somna ikväll... Även om jag var trött. Tror jag tänkte på mycket bara, pappa och jag kände att det var nåt sånt. Gick till stora E efter dagis, dom var på bjudhumör och jag var inte sen att haka på, pappa var med en bra stund. Sen ville vi dansa och då fick han gå. Sen bytte vi tillbaka cyklar jag och stora E. Tyckte mycket om min gamla igen men den är mer söt än rätt nuförtiden... Nåja det går lite till. Pappa ska ju fixa en egen också, vi löser det. Hemma till slut, där det aldrig tog slut... Men till slut, tio i tio. Blir till att lägga ett par kokta ägg i cykelkorgen. Natti. E


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0