130515 kompis

Var en god kompis ikväll. Igen. Ella som bott på vår gård innan behövde hänga med oss ett tag. Jag tyckte vi skulle få en godisnapp på tempo var så vi köpte min favorit den röda som det bara fanns en av och så en apelsinsmak till Ella. Efter farmorsspaghetti, dvs pasta carbonara som pappa gjorde när farmor var här en gång, så visade det sig att hon ville ha den röda... Självklart! Ute på gården fortsatte det och jag var oljan i maskineriet därute. Lite puts och fix och jag kom i säng. Läste kort om bebisar och jag somnade gott när pappa berättade om när jag var nyfödd och pappa såg fel på navelsträngen och nåt kortare liknande en sekund innan det visade sig vad jag var... E


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0