130525 vild och vacker som våren

Vi hamnade i parken efter frukost. En varm vårdag lockade och där fanns fotboll, tristan och stora E. Hur kul s helst. Vidare till Järla och lunch med pap ras kris och farfar. Pappa behövde möta sin kusin på Slussen och jag ras och kris stack o bada! Pappa mötte upp på väg hem och där satt jag i vagnen med ras i knät... Vidare i vårkvällen! Stora E och jag lekte med glädje en stund medan pappa var och grattade en snäll Lennart i jarlaberg som bjöd in oss till fika men det blev bäst att pappa gick själv. Vi kom knappt från gården där men till slut så. Även om jag förstår att klockan är mycket så är det ändå så väldigt svårt att bryta. Och energin satt kvar länge hemma. En bra dag igen. E


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0