131107 hemmakväll

Idag var jag sist när pappa kom vid tio i fem. Det brukar nästan aldrig hända men å andra sidan har jag det så bra på Spiggen och jag satt och pysslade med fröken Petra. Hemma pysslade vi vidare vid köksbordet och hade det lugnt och skönt. Knapra paprika och pasta, sen ville jag byta till nattlinne och mysa och titta på fixa rummet på SVT, mitt favoritprogram säger jag. Vi får nog snart konsulta morfar och farfar på lite old school fix och trix. Det kanske går att fixa till nåt litet kul i mina rum!? Nåja, jag blev ompysslad i soffan innan jag blev buren till sängen, det blir jag alltid, och pappa kan inte sluta med det... Somna med pappas tumme i handen. E

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0