131109 lördagslek

Pappa kom förbi dili imorse och så bytte vi om till basketgympan som började nio. Vi var ett tappert gäng som hade jättekul med hinderbana och allt. Jag springer liksom runt och ler. Precis som jag säkert gör på dansen, men det vet mamma och pappa mindre om, dom sitter ju utanför, men när jag kommer ut ler jag! Mellan basket och dans så tog vi fika hos farfar, snackade lite och puttade lite golf. McDonaldslunch, hem och pyssla lite i Emilboken och tog igen oss lite för att sen ta lite frisk luft. Sen kom Moa och Tuva och jag hakade på pepparkaksbak. Dom tyckte jag var duktig. Har tränat i Väsby... Leken fortsatte en stund medan pappa pratade i köket med Staffan och Emma men så blev det hög tid att fixa middag. Vi tittade på Tarzan, jag tränade hjulningar och kullerbyttor, och sen vankades lite lördagsmys innan jag blev så trött att knappt kunde prata. Vilken dag. Igen. E

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0