131114 snutten

Hittade min gamla snuttefilt i garderoben idag, ni vet den där bruna. Jag behövde den idag, var trött i kropp och själ. När jag kom till dagis så gick jag och vilade lite för mig själv, var lite pytteledsen, lätt hänt då, och tänkte på mamma och pappa. Men sen kom jag igång som vanligt. Pappa kom och vi förbjöd honom titta in längre på dagis, det gjorde vi med alla föräldrar, vi förbereder nämligen vårt "bananskal", vår julfest... Jag var sugen på frukt och vi laddade på lite på tempo, det var tomt hemma. Lite bokstavspyssel hemma och efter maten så traskade vi över till mamma, jag måste ju ha en Sverigetröja imorgon och båda var på dili. Tillbaka igen, dusch, nagelklipp, borsta håret, välling, tänderna, lite bok, och så somnade pappa och jag till videung som vanligt. Innan så berättar ju pappa om dagen mellan verserna och ikväll sa jag vasadu vid nåt tillfälle och pappa visste inte själv vad han sagt... I det så somnade vi gott! E

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0