131118 livets cykel

Den har jag väl inte medveten koll på än, även om jag verkar bära på en kommande djup förståelse, lilla kloka jag, men sånt får ni brottas med och glädjas över tills vidare, jag ser och hör ju hur ni håller på med allt som snurrar i er tillvaro... Nå. Emellertid njöt jag av cykelturen till dagis idag, det är ju trots allt cykelväder och pappa fick cykla bakom. Det fick han även till tempo och hem, vi satte hans framlampa på min cykelkorg och så tog jag täten, vi fick inte cykla på löv, jodå, jag sätter ribban högt... Vi köpte sockerärtor till grönsakssnacks idag och jag glufsade i mig en hel påse, grönsaker är min favorit sa jag idag. Snacka om snacks! Pappa blev lyrisk. Hann skoja lite med Tuva och Naemi på gården, sen fick vi till både pysselbok, mys, lek och snack tills vi åter somnade ihop mitt under pappas summering av min dag, han ramlade in på andra dagar och så sa han att han inte visste var han var... Jaja, jag vet var jag är, i den bästa av världar. E

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0