131121 ljuva jag

Stora es pappa och pappa kom överens om att jag fick med henne idag. Vi lyste som solar hela kvällen. Vi ledde varandra till och från tempo där den ena fick blunda. Spännande lek. Hemma for vi runt, provade ute också men det var lite ruskigt väder tyckte stora e, jag trivdes bra i min blåa lite större jacka det är dags att prova. När hon gick ville jag leka för pappa och jag hade ju inte 'lekigt' så mycket. Vi pysslade till en teckning men pappa luktade mig mest i håret där han stod. Vi myste med tjet och så var det gonatt. När pappa inte kunde prata rent längre för han höll på att somna så sa jag att han inte behövde längre... Sen somna vi. Till slut. Jag har tagit järnfisken och simborgarmärket!!!!!!!!!!! Frågor på det!!!!!!!! Ljuva jag. E



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0