131125 good ol' times

Pappa mötte mig när jag vakna på dili imorse, mamma hade en tidig morgon. Han lät mig sova länge, tror jag behövde det, är lite pytteförkyld. Det skulle bli en spännande dag för jag och stora E skulle leka med vår gamla kompis Denise efter dagis. Och vilken fart vi hade, och jag tror vi dansade till dansspelet mer än en timme. Pappa kom och fick en kopp kaffe, vi kunde liksom inte bryta upp, för långt inne i design- och teaterprojekt. Sen hem och från deras dörr till min säng gick jag inte många steg utan blev buren som ett trött sött litet barn, vilket jag ju är... Den 26e åt jag en kokt bratwurst till frukost. Man måste ju tänka utanför ramarna ibland. Idag 26e kommer Väsby! E





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0