131006 super sunday

Härlig dag. Träffade alla utom farmor men det tar vi igen snart förstås. Hade en skön natt efter  och morgon på dili sen kom pappa förbi och svettade ner hela lägenheten efter sin runda i skogen. Blä sa jag... Vi väntade spänt in Väsby som var på väg. Jag skrev fina brev till dom som dom fick på plats sen tog vi tag i uteplatsen! Sen fick morfar och jag köpa ketchup till korven. Senare vankades fotboll och vi fick en härlig träning i solen, jag hamnade i apelsinlaget idag. En snabb runda till Landå, lite kastanjebygge med tjejerna, vidare till järla och gänget, Rasmus och farfar var på g, som alltid. Vi cyklade hem i mörkret och jag satt med stängda trötta ögon hela vägen. Snabb kväll? Ja... Och jag var så stark när vi bytte om och duschade. Sen ville jag ha välling i sängen som vi gör hos mormor sa jag. Sen var det gonatt... E








Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0