131013 aktivitetsdag

På alla sätt. Pappa jobbade på gården och jag jobbade med farmor farfar sen Rasmus och till slut även kristina och Anders. Jag vaknade på pappas arm och låg och småsjöngpratade med mig själv en stund innan jag kollade om pappa vara vaken. Det var han... En lugn morgon och sen stapplade farmor ut ur mitt rum. Vi fick till en fin frukost innan det bar ut på gården där pappa körde röjmaskin i slänten. Jag ras och Moa stod och tittade på från och till. Efter lunch var det dags att fixa inför fotbollen. Hade kul men fick en boll på läppen och därmed min lösa tand. Blev lite tagen men det kommer ordna sig. Vi gick till dili och där höll mamma och jag kväll. Gokväll. E


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0