130901 så bra man kan bli

Ja det är mest pappa som babblar. Men jag är världens bästa barnvakt och kusin och kompis och dotter. Bl a. Tycker han alltså. Men jag ömmade för och gladde mig med Rasmus denna helg och riktigt tyckte om det. Förstår att han är liten samtidigt som vi kan vara på samma lekplan ibland ändå. Vaknade i järla och vi tre tog oss framåt på förmiddagen lika stadigt som vi tog oss till jarlaberget där vi lekte på bra och så dök farmor och farfar upp igen och hängde på. Nytt kalas klockan två och jag sprang dit! Kul förstås, mamma hämtade, en snabb sväng förbi fotbollsplanen och sa hej på pap och så drog vi till dili där vi avslutade soft. E


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0