130928 friska vindar

Upp med tuppen halv sju och då hade jag ändå varit igång lite på natten. Jag visste ju att det var mycket på g. Basketgympa 0900-1000, fika med farfar 1015-1045 på väg till dansen 1100-1200. Allt var så roligt idag igen! McDonalds till lunch, en titt på popsnöret Ulrik munther på forum. Till landå där farfar och farmor mötte upp i leken med moa och tuva. Vi stack till blomsterlandet och köpte precis såna röda tulpaner jag ville ha efter att ha tittat på bilder. Sen kom Rasmus och tia som grädde på moset! Leken var i full gång och pappa åkte på jobb. En härlig dag. Igen. Nu sover jag sött med farmor och när jag vaknar inatt är pappa hemma. Vi kanske ska sova i soffan då, hihi! E





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0