130929 la de svinge la de rockenrull

Vakna bredvid pappa men jag trodde det var farmor... Lite logistik under natten vad jag förstår. Farmor sov i mitt rum. Det hade blivit trångt för mig och pappa i soffan... Farfar hämtade oss alla och så provade jag golf för första gången! Inte alls så dumt även om jag kände först att det skulle bli dumt, men man måste ju prova iallafall, precis som med mat, sen kan man bilda uppfattning. Hemma tryckte vi pasta och laddade inför fotbollen med skönt pyssel vid köksbordet. På fotbollen får snart de bästa pojkarna akta sig för mig! Nackas Marta! Pap o jag drog till dili för att möta upp med mamma och kvällen gick i lugn och ro efter ett par rörliga nätter med halvbra sömn. E








Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0