140409 sitt stå rulla

Ja inte är det dressyr i nollan där jag var idag igen för inskolning men visst lär jag mig nya grejer! Idag lärde jag mig till och med att äta lunch i skolmatsalen! På eftermiddagen hämtade mormor och morfar mig och vi hade en härlig em och kväll ihop. Pappa sprang förbi och hörde om dagen och det var ju bara fullt normalt, inget att rapportera, lätt som en plätt. Men å andra sidan, när pappa såg hur fokuserad jag var när vi kom, och jag fick starta första timmen själv med den riktiga nollan pga en tidsmiss (inte pappas miss enligt pappa...) så log han brett och vinkade adjö. Jag avslutade kvällen med att ge zimba lite dressyr för egen del. Det blir bra det här. E



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0