140413 spring-time i benen

Efter en skön morgon spottade vi i nävarna och sa att nu tvättar vi bilen och byter hjul (ville så gärna åka till tvätten, är så kul). Jag svor t o m när vi tog på jobbarbyxor, jobbare gör så sa jag... Vi skrattade. Men bilen var inte hemma så vi fixade ett par pappersbrevlådor till Rasmus istället och cyklade ner och hängde ett tag. Farmor kom också och jag min lilla smarta föreslog att vi ställde cyklarna (jag får god hjälp av pappa när vi cyklar långt...) och tog skjuts av farmor. Jag åkte pappa cyklade. För det var ju fotboll! Vi lirade på, jag och stora e är som Xavi och Iniesta (Barca...) och pojkarna bara ramlar och gnäller. Mamma kom till fotbollen och kollade läget och vi gick sen hem för att ta det lugnt. Mot en ny vecka. E





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0