140417 påskprinsessa

Stora e och hennes pappa hämtade runt tre för att preppa för påskkärringeriet. Jag var redan lite målad från dagis men bättrade på med Agnes hjälp. Vi fixade och ritade fina påskpysselgåvor. Vad gör man inte för godis... Och rätt ska va rätt, man kan ju inte bara ta och få. Sen iväg ett stort gäng med stora Sarah och Emma som ledare och vi täckte stora delar av norra Jarlaberg. Vi knackade på, önskade glad påsk, gav en gåva, fick tillbaka och tackade högt. Jag var själv inne på att niga också när jag tränade i hallen men det blev inte så mycket, man måste ha feeling för nigandet. Vi kom tillbaka med ett lass och vi delade kamratligt upp skatten... Väl hemma njöt jag av att få duscha med kläderna på för att sen somna i min kuddinstallation på golvet. Mina godiständer borstades i ett töcken... Tack för idag! E









Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0