140421 från då till nu

Resa i tid och rum idag. Cyklade till farfar för att därifrån åka buss till stan och möta farmor för att åka spårvagn till nordiska museet. På hållplatsen försökte jag fånga frön som föll från almarna? Ett lugnt och skönt besök där vi provade hur det var att vara Emil, Ida, barna i Bullerbyn osv. Gick runt lite till men sen var jag sovfärdig. En påsk med mycket grejer slog nog till. En fin promenad, mest på pappas axlar, till Slussen gjorde gott. Ett längre stopp i finntorp både hos farfar och Rasmus gjorde susen och vi cyklade hem nöjda efter dagen. Fick lite hjälp i backarna. Hemma var jag så slut och vi slocknade gott utan Bullerbyn idag, men jag hade ju levt som dom innan på dagen. Tack alla för en härlig påsk. Glad kiosk! (Med tanke på allt godis... Nu får vi ta det lite lugnt...) E








Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0