140424 en kväll med farmor

..efter en skön kväll igår med mormor och morfar på dili. Det började med stora e, och pappa som hämtade, och stora e hängde på en liten stund. Men det var farmors och min kväll och vi åt en bit när pappa följde stora e hem och gick på årsstämma. Vad nu det är. Men vi kom honom i hälsenan när han var ute och fixade med med nån snitsel och vi skulle till tempo och handla. Det är så kul. Jag ville köpa flingor för mina egna pengar men jag köpte en melon. Lika bra. Hemma myste vi men jag körde rätt bra med farmor också, liksom tog befälet lite och instruerade och hade mig. En sån dag kanske men är ju lite av en projektledare samtidigt. Nåja. Somnade gott intill farmor i pappas rum och nu sover tydligen tjet vid min fotända. Mysigt. E

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0